Proces składania zamówienia i realizacji zamówienia
- Należy wysłać zapytanie odnośnie konkretnego produktu przez formularz, który znajduje się na podstronie z danym produktem lub wysłać zapytanie bezpośrednio na adres mail-owy biuro@urbanartefact.pl
- Mailowo zostaną ustalone wszystkie szczegóły dotyczące zamówienia tzn. wymiary, rodzaj i kolor drewna, cena, termin realizacji, dostawa. Jeśli jest to produkt, który jeszcze nie jest w naszej ofercie to na maila zostanie wysłany wstępny projekt mebla.
- Następnie po uzgodnieniu specyfikacji produktu poprosimy o mailową akceptację zamówienia.
- Po akceptacji zostanie wysłana faktura zaliczkowa w wysokości 50% wartości zamówienia.
- po zaksięgowaniu zaliczki zamówienie zostanie przyjętę do realizacji.
- Gdy już mebel będzie gotowy wysyłam dokumentację fotograficzną zamówienia na maila wraz z fakturą i poprosimy o wpłacenie kolejnych 50% wartości zamówienia.
- Po zaksięgowaniu kwoty na koncie nastąpi wysyłka zamówienia pod wskazany adres.